فرقی نمیکنه خدمات مارکتینگ ارائه میدید یا ظروف قنادی تولید میکنید یا حتی کتاب میفروشید! شما برای اینکه بتونید مخاطب رو جذب کنید باید در وبسایتتون بنرهای جذاب قرار بدید. درست مثل دیجیکالا که زیبایی وبسایتش رو مدیون بنرهای جذابش هست.
یک بنر لزوماً نباید متشکل از چندین آیتم مختلف و منحصربهفرد باشه تا مخاطب رو جذب کنه. اکثر اوقات زیبایی در سادگی خلاصه میشه. کاری کن من میکنم اینه که با توجه به محصول یا خدمت شما، طراحیای مرتبط براتون خلق میکنم تا هم خودتون و هم مشتریانتون از طراحی دریافتی لذت ببرید.
بنر محصول باید مطابق با نوع کسب و کار، هویت برند شما و همچنین مخاطب هدف شما طراحی بشه. همونطور که میبینید در طرحهای زیر سعی کردم بنرهایی نیمهفانتزی برای «فانکوک» طراحی کنم. چون نوع کسب و کار حالت جدی و رسمی نداشت و محصولات این برند هم این پتانسیل رو داشت که طراحی بنرها رو فانتزی انجام بدم.
برای طراحی بنرهای وبسایت عربی آکادمی باید به مخاطب هدف اونها که دانشآموزان پایه هفتم تا کنکور بودن توجه میکردم. اغلب این نوع مخاطب با بنرهای شاد و رنگین جذب میشن، بنرهایی که نظر این مخاطبها رو جلب میکنه باید با آیتمهای مهیج و همچنین جذاب طراحی شده باشه. با در نظر گرفتن هویت این وب سایت که تلفیقی از شارپ بودن تصاویر و المانهای مرتبط با «فضا» بود و سلیقهی مخاطب هدف، بنرهای زیر رو برای این وبسایت طراحی کردم.